Tuesday, May 25, 2021

MADHU MALA LESA by Milton Mallawarachchi | මධු මල ලෙස - මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි


 

෴෴෴ මධු මල ලෙස ෴෴෴ මධු මල ලෙස මුදු මගේ ප්‍රියාදර මිහිරාවිය වෙතටයි ඔබ සිහි කර කර ඔබට ලියන එක මට ඇති එක සතුටයි අපමණ සිතුවිලි බිහිවී තෙරපී එකිනෙක පැටලෙන්නේ කොහොම පටන් ගෙන මොනව ලියන්නද නැත මට වැටහෙන්නේ කෙටියෙන් පවසමි මගෙ ආදරියේ කීමට ඇති සැම දේ පරෙවි රැජිනියේ එදා වගෙ අදත් ඔබට තවම මම ආදරෙයි - ඔබට තවම මම ආදරෙයි මධු මල ලෙස ................ සිත ගොළු වෙනවා අත වෙව්ලනවා හදවත ගැස්සෙනවා ලිපියෙහි කොලයට මුහුණ යොමන විට නෙත් දෙක පිය වෙනවා කෙටියෙන් පවසමි මගෙ ආදරියේ කීමට ඇති සැම දේ පරෙවි රැජිනියේ එදා වගෙ අදත් (ඔබට තවම මම ආදරෙයි - ඔබට තවම මම ආදරෙයි) // පද රචනය: කරුණාරත්න අබේසේකර සංගීත නිර්මාණය: එම්. කේ. රොක්සාමි ගායනය: මිල්ටන් මල්ලවාරච්චි Lyrics: Karunarathne Abeysekara Music: M. K. Rocksamy Artist: Milton Mallawarachchi

No comments:

Post a Comment