Tuesday, June 15, 2021

RAN ETHANA SUDUMA SUDUI by M S Fernando | රන් එතනා සුදුම සුදුයි - එම්. එස්. ප්‍රනාන්දු


 

෴෴෴ රන් එතනා සුදුම සුදුයි ෴෴෴ රන් එතනා සුදුම සුදුයි කළු එතනා තල එළලුයි මේ දෙදෙනා තව කැකුළුයි මා දැක්කම හරි මුකුළුයි රන් එතනා සුදුම සුදුයි ................ රන් එතනා කළු එතනට වැඩිය රුවයි මට හිතෙනව කළු එතනා රන් එතනට වැඩිය රුවයි යලි හිතෙනව දෙදෙනම එක වාගෙ රුවයි කියාල මට දැන් හිතෙනව මේ පැත්තෙන් යන එන කොට මගේ දෙපා පටලැවෙනව මගේ දෙපා පටලැවෙනව රන් එතනා සුදුම සුදුයි ................ රන් එතනා හිනා වුණොත් කළු එතනා කෝප වෙනව කළු එතනා හිනා වුණොත් රන් එතනා කෝප වෙනව අහක බලන් යන්න ගියොත් මේ දෙදෙනම තරහ වෙනව මමත් මෙහෙන් යනව එනව මේ දෙදෙනත් මග ඉන්නව මේ දෙදෙනත් මග ඉන්නව රන් එතනා සුදුම සුදුයි ................ දිනක් සවස මම එනකොට සෙනග පිරිල කෑ ගහනව රන් එතනයි කළු එතනයි දෙවට අයිනෙ පොර බදනව එදා ගමෙන් පිටවුණ මම අද වන තුරු මෙහෙ ඉන්නව රන් එතනයි කළු එතනයි තාමත් එහෙ සණ්ඩු වෙනව තාමත් එහෙ සණ්ඩු වෙනව රන් එතනා සුදුම සුදුයි ................ පද රචනය: සංගීත නිර්මාණය: ගායනය: එම්. එස්. ප්‍රනාන්දු Lyrics: Music: Artist: M. S. Fernando

No comments:

Post a Comment