Sunday, June 27, 2021

SUWADE MATA SEETHALA SULANGA PAWA by Mohideen Baig | සුවදේ මට සීතල සුළඟ පවා - මොහිදීන් බෙග්


 

෴෴෴ සුවදේ මට සීතල සුළඟ පවා ෴෴෴ (සුවදේ... මට සීතල සුළඟ පවා හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ) // ප්‍රිය දේවිය හා රජ සැප හැර දා මරු බල පරදා බුදු වූ පෙර දා සුවදේ... මට සීතල සුළඟ පවා හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ ගිරි මුදුනෙ පවා කුසුමන් පිබිදී බුදු රැස් විහිදී සිරිසර පල වී සුවදේ... මට සීතල සුළඟ පවා හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ ඇසු දුටු පමණින් ගත සිත සැනසේ ජය භූමිය වේ ලොව බුදු දනගේ සුවදේ... මට සීතල සුළඟ පවා හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ හිමි බුදු වුණ බුද්ධගයාවේ පද රචනය: ගුණරත්න අබේසේකර සංගීතය: මොහොමඩ් සාලි ගායනය: මොහිදීන් බෙග් Lyrics: Gunarathne Abeysekara Music: Mohomed Saley Artist: Mohideen Baig

No comments:

Post a Comment