Thursday, July 8, 2021

GUWAN THOTILLE by Sujatha Aththanayake | ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා - සුජාතා අත්තනායක


 ෴෴ ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා ෴෴

ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා මගේ තුරුල්ලේ දුව නැළවෙනනවා සුළං හමාලා ගෙයි තෙරපෙන්නේ ඔබේ පියාගේ සුවඳයි එන්නේ ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා මගේ තුරුල්ලේ දුව නැළවෙනවා දරු දුක මට මෙන් හිතට දැනේවා පොඩි දුව හීනෙන් ඔහුට පෙනේවා හෙට හිමිදිරියේ අප වෙත ඒවා ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා මගේ තුරුල්ලේ දුව නැළවෙෙනවා යන එන තැන්හී සෙත සැලසේවා සතර වරම් දෙවි පිහිට ලැබේවා දැඩි හිත ඔහුගේ යලි උණු වේවා ගුවන් තොටිල්ලේ ................ ගුවන් තොටිල්ලේ සඳ සැතපෙනවා මගේ තුරුල්ලේ දුව නැළවෙනනවා පද රචනය: කරුණාරත්න අබේසේකර සංගීත නිර්මාණය: ෂෙල්ටන් පෙරේරා ගායනය: සුජාතා අත්තනායක චිත්‍රපටය: දරු දුක (1967) Lyrics: Karunarathne Abeysekara Music: Shelton Perera Artist: Sujatha Aththanayake. Film: ‘Daru Duka (1967)

No comments:

Post a Comment