Monday, July 5, 2021

NIL NIL PARU THOTILLE by Sujatha Aththanayake | නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ - සුජාතා අත්තනායක


 

෴෴෴ නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ ෴෴෴ ගං තීරේ ....ගංගාවේ.... නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ ආවේ ගමන නිදැල්ලේ මගේ මගේ මගේ නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ ආවේ ගමන නිදැල්ලේ මගේ මගේ මගේ මගේ (සෙව්වන්දි නිල් ජලාසේ විලේ හංසයාටයි මල් රොන් පිරීලා හුදී බෘංගයාටයි) // හුදී බෘංගයාටයි ගං තීරේ ....ගංගාවේ.... නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ ආවේ ගමන නිදැල්ලේ මගේ මගේ මගේ මගේ (ගීයක් ගයන්නේ මීයක් බදින්නයි රහසක් කියන්නේ කන්දක් දිහාටයි) // කන්දක් දිහාටයි ගං තීරේ ....ගංගාවේ.... නිල් නිල් පාරු තොටිල්ලේ ආවේ ගමන නිදැල්ලේ මගේ මගේ මගේ මගේ පද රචනය: ශ්‍රී නිහාල් ජයසිංහ සංගීත නිර්මාණය: ආර්. මුත්තුසාමි ගායනය: සුජාතා අත්තනායක චිත්‍රපටය: ගොපළු හඩ (1973) තනුව: "සාත් රේ තුජ් බින් ජියා උදාස් රේ" හින්දි ගීතය චිත්‍රපටය: පූනම් කී රාත් (1965) සංගීත නිර්මාණය: සලීල් චෞද්රි Lyrics: Sri Nihal Jayasinghe Music: R. Muththusamy Artist: Sujatha Aththanayake Film: Gopalu Handa (1973) Melody: "Saath Re Tujh Bin Jiya Udaas Re" Hindi song Film: Poonam Ki Raat (1965) Music: Salil Chowdhuri

No comments:

Post a Comment